|
Moja Nana :)
|
| drina |
Posted on 31.01.2013 13:15
|

član
|
Nisam pocetnik u akvaristici ali medju biljkama sam amater bas 
Upucen sam na ovaj sajt od jednog poznatog vaseg clana(da ga neimenujem odmah) i hvala mu sto me jos vise "zarazi" 
U ovaj mali akvarium sam ubacio jedinu ovu biljku, bila je mala, ni sma ne znam odakle mi. Iskljucio sam jednu neonku jer je stvarno bila viska(pod haubom su one malecke dve neonke), i ubacih par ribica...
Kad je krenula da raste to je bilo bas okom vidno, i sad se ne zaustavlja, hvala bogu.
Odjenom sam uocio pre par nedelj da se pojavio kao mali klip kukuruza(otprilikr takvog oblika) bele boje ali je algar uspeo da ga pola pojede i dokrajci. Od Ovog drugara sto me je uputio saznao sam da bi to bio cvet. E tad sam skroz odlepio za ovim. Zamima me ako neko zna oko ovog bilja malo detaljnije kad bi ona opet mogla procvetati, dali sta da menjam u akva? Jel postoji period u godini ili....? Listovi rastu jedan za drugim i vec je udarila iz zida u zid. Ovaj akvarijum sam hteo da bude za dva skalara, da ih uparim pa da se sa njima bakcem ali odose u drugi plan.
Smem li ja nju da na pola presecem ili tako nesta?
A da napomenem da imam jos jedan akvarijum u kome je dzungla. On je stotinak litara. U njemu ima 7/8 vrsta trave i ista "nana" ali ona je malecka non stop i ostala takva... 
Meni je nekako lakse pitati nego traziti po netu.
Hvala u napred svima na savetima i veliki pozdrav od mene.
Edited by drina on 31.01.2013 13:23
|
| |
|
|
| drina |
Posted on 31.01.2013 15:16
|

član
|
...
drina attached the following image:
|
| |
|
|
| drina |
Posted on 31.01.2013 15:19
|

član
|
a evo i dzungle
|
| |
|
|
| bobi |
Posted on 31.01.2013 15:25
|

član
|
treva imas kolku sakas ,iskorni sve najdi nekoj kamen napravi terasi nekoe drvo i ce dojde nekoja treva plus i akvarium top ,kako od katalog |
| |
|
|
| Biohazard |
Posted on 31.01.2013 15:53
|

Moderator
|