Totalni sam laik za ovo ali me zanima pa eto par "glupih" pitanja:
1. Da li taj ivi kamen moemo naći u Jadranu? Tj. sami ga doneti kući sa letovanja.
2. Da li se hemija moe koristiti u DIY varijanti kao kod biljne akvaristike ili to mora kupovno i nikako drugačije?
3. Morska so ne dolazi u obzir! Edited by charuga77 on 04.05.2012 14:54
charuga77 je napisao:
Totalni sam laik za ovo ali me zanima pa eto par "glupih" pitanja:
1. Da li taj ivi kamen moemo naći u Jadranuč Tj. sami ga doneti kući sa letovanja.
2. Da li se hemija moe koristiti u DIY varijanti kao kod biljne akvaristike ili to mora kupovno i nikako drugačiječ
3. Morska so ne dolazi u obzirč!
1. Jadranski kamen nije dovoljno porozan kao ovaj tropski (to znači onda da i nije tako kvalitetan te neće vriti filtraciju kao to vri tropski). Napominjem, kamen je temelj akvarijuma, ne treba tedeti i zezati se nego kupiti najbolji i najkvalitetniji.
2. Slabo koliko ja znam. Jod se moe kupiti u apoteci i neki koriste jod iz apoteke. Ja se ne elim igrati sa tim. Previe su mi vredni organizmi da bih pokuavao uitedeti 5 za jod...
3. Ne. Kupovna so namenjena za morsku akvarisitku samo. U njoj se nalazi idealan omer kalcijuma, magnezijuma i drugih elemenata potrebni za optimalan rast korala i razvijanje skeleta.
biobiofizicar je napisao:
Jesu li sve ove slike detalja iz malog akvarijuma ili ima i iz velikoga i koliko ti veliki akvarijum pomaze u odrzavanju stabilnosti malog...
Mislim da sam napisao na početku slika da sam dodao i neke slike stanovnika ostalih akvarijuma.